četrtek, 20. januar 2011

Top 3 dvajsetega izziva

Hvala vsem, ki ste sodelovale na izzivu "Simboli sreče." Vaši izdelki so bili prečudoviti in to je naš izbor Top 3 sodelujočih.. 

..::.. Zmagovalka ..::..




TANJA, prosim pošlji nam sporočilo s svojim naslovom nacraft.alnica@gmail.com, da ti lahko posredujemo tvojo nagradico. :)

Top 3 sta se uvrstili še (vrstni red je naključen in ne predstavlja dejanskega stanja uvrstitve):







Na svoj blog lahko dodate slikico, pod njo pa prosim napišite mesec v katerem ste jo osvojile (Januar).

6 komentarjev:

  1. Cure su zaslužile jer stvarno prekrasno rade, sve pohvale!!!
    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  2. O kakšne tri lepotice.
    Čestitke vsem.
    Deteljica mi je res huda.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uau, danes mi je pa tole močno polepšalo večer!!! Čestitam tudi Andreji in Niki za krasni čestitki! LP

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitam Tanja E. za zmago :)).
    Čestitke tudi Andreji in Niki. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. O Tanja, tole je bilo za pričakovat, kajti tvoja deteljica je res fenomenalna.
    Nika čestitke tudi tebi!
    In HVALA ker sem vmes :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. waaw :) ful vesela, prva moja objavlena čestitka in še med top 3-emi sem.. sem dobila dodaten zagon za delovno vnemo... grem kar ustvarjat naprej :)
    čestitke tudi ostalim dvema.
    Lp Nika

    OdgovoriIzbriši