ponedeljek, 12. marec 2012

Top 3 Izziva #50

Znan je naš izbor Top 3 tekmovalk zadnjega izziva, ki se je glasil ...

"OKROGLO"

*.*.*ZMAGOVALKA*.*.*








Simko piši nam prosim na craft.alnica@gmail.com in sporoči svoj naslov, da ti lahko posredujemo zasluženo nagrado. ;)

V Top 3 sta se uvrstili še (vrstni red je naključen in ne predstavlja dejanskega stanja uvrstitve):





Na svoj blog lahko dodate slikico, pod njo pa prosim napišite mesec v katerem ste jo osvojile (Marec).


Čestitke vsem trem! 

3 komentarji:

  1. Hvala :)
    S ponosom bom objavila značko na svojem blogu :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala :-))
    In čestitke za Simko in Urško!

    OdgovoriIzbriši
  3. Jupiiii...:). Zgleda, da je marec moj mesec...:). Pred kratkim sem bila izžrebana na Andrejinem blogu in v moje roke prihaja čudovita idrijska čipka...:). No, sedaj pa sem na vašem blogu osvojila čudovito dvojno nagrado. Uhančkov se nobena ženska ne brani, ker so res čudoviti. Priznati pa moram, da se veselim tudi Marininih držal za gobice, ki mi jih vedno primanjkuje...:). Čestitke tudi Andreji in Urški! HVALA!!

    OdgovoriIzbriši