sreda, 31. julij 2013

Top 3 izziva #86

Bolje kasno, kot nikoli :) 

Zmagovalka ROJSTNODNEVNEGA izziva, ki ga sponzorira 






Piši nam na craft.alnica@gmail.com in sporoči svoj naslov, 
da ti lahko posredujemo zasluženo nagrado.



V Top 3 so se uvrstile še 
(vrstni red je naključen)  






Na svoj blog lahko dodate slikico, pod njo pa prosim napišite mesec v katerem ste jo osvojile (junij 2013).  




Čestitke vsem TREM!

 

6 komentarjev:

  1. Hvala punce...zelo sem vesela za to častno mesto in hvala Mavelu trgovini za krasno darilce. Čestitke tudi Mojci in Sapfini. :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh, kako fino! Hvala! Čestitke tudi Klari in Mojci. :)

    Pozdravček, B.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitkeee. Super izdelki.

    lp,Keti

    OdgovoriIzbriši
  4. ooooo sem šele zdajle videla! Hvala punce. lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Vse tri so zelo lepe!Čestitke vsem trem.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitam punce :) vse tri so zelo lepe, zmagovalna je bila tudi meni nekaj posebnega :)

    Lep nedeljski dan vsem

    Martina

    OdgovoriIzbriši