sobota, 4. april 2015

z BLOGA na BLOG

Prav lepo pozdravljeni!
Dobrodošli na praznovanju 5. rojstnega dne CRAFT-alnice.

CRAFT-alnica je namreč v mesecu marcu dočakala svojo 5. obletnico in ker smo dobile ponudbo po sponzoriranju, smo se odločile, da  jo sprejmemo in naredimo posebno "praznovanje". 

Sponzor praznovanja "iz BLOGA na BLOG" je 
Živjo. Moje ime je Martina in prihajam iz Koroške, Avstrija. Živim blizu meje s Slovenijo in sem obiskovala dvojezično trgovsko akademijo v Celovcu. Ustvarjam že vse moje življenje, osredotočila pa sem se na ustvarjanje s papirjem (cardmaking, scrapbooking). Leta 2008 sem slišala za Stampin' Up! in nikoli si nisem mislila, da bom nekega dne postala njihova demonstratorka. Danes počnem ravno to. Januarja letos sem se odločila, da poskusim in to je sedaj moj biznis. 
 Želim vam veliko sreče pri Blog Hopu in se veselim, da bom prišla v stik s petimi srečnimi izžrebanci. Če imate kakršno koli vprašanje glede proizvodov Stampin' Up! vam z veseljem odgovorim.
Vse dobro, Martina
ki podarja za 5. obletnico 5 darilnih bonov po 10€ 
Lepo od nje :) 

KAJ MORATE NAREDITI!?
Kot smo že v uvodu zapisale, je praznovanje posebno, zato imamo tudi posebne zahteve. Sledite zahtevanim točkam, saj bo 5 prijavljenih tudi nagrajeno.  V soboto, 25.aprila 2015 bo prav posebno žrebanje, zato sva praznovanja tokrat deležni tudi "midve".

1.
BLOG HOP bo trajal 3 tedne in v tem času imate čas, da naredite voščilnico 
na temo  "PRAZNOVANJE - KARKOLI" 
in obvezno na voščilnico dodate eno številko praznovanja.

2.
Na "praznovanje" se lahko prijavite z ENO voščilnico.

3. 
Obiskati in komentirati morate vse bloge ustvarjalk, ki bodo na "praznovanju". Ne samo "naju", Martine in CRAFT-alnice same, ampak tudi vse ostale, ki se bodo prijavile, da si vsaj enkrat podelimo komentarje in se morda s katero celo prvič srečamo. 
Namreč tako poteka najino delo vsake 14 dni :)

4.

 Če katerakoli nima FBja, Mojega Albuma ali kakšne druge "strani", s katero se ustvarjalke prijavijo na "praznovanje" s svojo voščilnico, potem enostavno pri njej ne morate komentirati in ste tega komentarja tudi opravičene.

 
TOREJ:

s komentarjem začnete tukaj na CRAFT-alnici

in potem greste na blog MS.JAGODA,

od tam k Lili

in Andreji

ter po vrstnem redu k prijavljenim ustvarjalkam.



Veselimo se vaših izdelkov in prijetnega druženja. In ne pozabite KAJ MORATE NAREDITI, ker bomo zahtevano tudi preverile. 



52 komentarjev:

  1. čestitke za rojstno dan Craftalnice! Pripravili sta res posebno praznovanje, ki zahteva kar nekaj vložene pozornosti. Super ideja, vsak od sodelujočih bo veliko dal in tudi ogromno prejel. in hvala Martini, ki je tako prijazno ponudila sponzorstvo.Vsem želim vse lepo in veselo praznovanje :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, a že 5 let je minilo. Čestitke za super voden blog in čudovite izdelke, ki jih lahko občudujemo. Se že veselim komentiranja, ki se ga vajena tudi iz časov mojega DT na drugih blogih. Super nagrade. Pa zdaj vsaj vem, da imamo eno Stampin' Up! demostratorko blizu nas.

    OdgovoriIzbriši
  3. čestitke ob rojstnem dnevu! Vedno se veselim novih izzvov in zanimivih tem za ustvarjanje se bo treba tokrat kar dobro potruditi....

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito praznovanje sta pripravili. :-) Vse najboljše Craft-alnici!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitke ob rojsten dnevu in hvala za vse izzive, ki nas pridno vzpodbujajo k ustvarjanju in nam nudijo bogato zakladnico navdiha.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitke za bogatih 5 let in krasno praznovanje ste nam pripravile. čao

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitke za izjemno kreativnih 5 let. Vsekakor smo lahko ustvarjalke vesele, da nas spodbujate z izzivi in nas kreativno navdihujete. Hvala za čudovito rojstnodnevno darilce kis te nam ga pripravile.

    Hvala ker ste!

    OdgovoriIzbriši
  8. Čestitke za 5. obletnico! Kar ne morem verjeti, da CRAFT-alnica obstaja že toliko časa. Hvala za vse dosedanje izzive in mnoge ideje, ki so prišle z njimi. Vesela sem, da imamo tudi v Slo svoje blog izzive in prav CRAFT-alnica je orala prvo ledino. Želim vam še mnogo uspešno izpeljanih izzivov.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tudi jaz želim Craft-alnici vse dobro ob 5. obletnici. Vedno znova občudujem vse te izzive, ki nam jih ponuja. Hvala za vse ideje in prekrasne izdelke. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Čestitke za prvih 5. let v upanju na še mnogih 5. Hvala za vse zanimive izzive in za prostor, kjer si lahko izmenjamo ideje. Vsem ustvarjalkam želim veliko idej in časa, da jih uresničijo!

    OdgovoriIzbriši
  11. Čestitke ob prvi petki. Z veseljem se pridružujem izzivu, hkrati pa sedanji ekipi želim še kakšno "okrepitev". Čudovite ste in hvala, da poživljate naše ustvarjanje. Pa s polno paro naprej!!!

    OdgovoriIzbriši
  12. Jooj, že pet let. In že 131 izziv teče. Punce super ste, da nam vsake štirinajst dni na novo "kravžlate" možgančke z iskanjem idej. Uživam, ko gledam izdelke, ki so objavljeni na tej strani in z veseljem povezujem svoje izdelke na to spletno stran in se skozi te izzive učim vedno novih stvari. Iskrene čestitke in vse najlepše še za naprej.

    OdgovoriIzbriši
  13. Vse najboljše za 5. rojstni dan Craft-alnice in pohvale vsem dekletom, ki ste bile in ste del ustvarjalnega tima. Lepo je, da imamo tudi slovenski blog za izzive. Veliko uspešnih izzivov še naprej in hvala za vaš trud, lepo je biti z vami.

    OdgovoriIzbriši
  14. Čestitke za 5. rojstni dan in en velik hvala za vse vaše izzive, ki ste nam jih pripravili.

    OdgovoriIzbriši
  15. Čestitke ob obletnici. Hitro je minilo teh 5 let in veliko izzivov ste pripravile. Veseli me, da imamo tudi Slovenske ustvarjlke možnost svoje izdelke pokazati na domačem blogu in ne samo na tujih spletnih straneh.
    Veselim se že novih izzivov in spoznavanja drugih ustvarjalk in čudovitih izdelkov, preko tega bloga.
    Veliko ustvarjalnih idej še naprej.

    OdgovoriIzbriši
  16. dodana 4. točka:

    4. Če katerakoli nima FBja, Mojega Albuma ali kakšne druge "strani", s katero se ustvarjalke prijavijo na "praznovanje" s svojo voščilnico, potem enostavno pri njej ne morate komentirati in ste tega komentarja tudi opravičene.

    OdgovoriIzbriši
  17. No, ravno sem hotela vprašati kako je s komentarjem na FB, če tam sploh nisi prijavljen. Res se ne bi rada samo zato tam prijavljala. Hvala za dodano 4. točko..

    OdgovoriIzbriši
  18. Čestitam za lepi jubilej <3
    Res je lepo imeti poleg vseh tujih Chalenge blogov tudi svojega slovenskega. Čestitke ekipi za vse zabavne izzive in ves trud z izvirnimi idejami ter darili.
    Kličem vam še na mnoga lepa & ustvarjalna leta <3

    OdgovoriIzbriši
  19. Čestitke ob obletnici in upam,da se bomo še mnogo let tako ustvarjalno družile.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  20. Čestitke ob 5. obletnici Craftalnice. Z veseljem sem se pridružila vašim izzivom, ki ste ga pripravile s svojimi izdelki. Lp Neva

    OdgovoriIzbriši
  21. Vse najboljše Craftalnica in hvala ekipi, ki skrbi, da imamo ustvarjalke možnost sodelovati v skrbno pripravljenih izzivih. Hvala za vaš trud in še veliko ustvarjalnih navdihov. :))

    OdgovoriIzbriši
  22. Čestitke še z moje strani. Z veseljem se lotim novih izzivov in se družim z vami, če mi le čas dopušča. Le tako naprej.

    OdgovoriIzbriši
  23. Tudi jaz se pridružujem čestitkam za 5. obletnico! Danes se prvič prijavljam na izziv, pa se še malo lovim. Vesela sem, da me je Martina povabila na Craft-alnico, žal nisem prej poznala tega bloga.
    Vsem želim en lep sončen dan!

    OdgovoriIzbriši
  24. Čestitke za peto obletnico. Krasno praznovanje ste pripravile.

    OdgovoriIzbriši
  25. Čestitam za 5. obletnico! Vedno znova se rada vračam na CRAFT-alnico in ravno CRAFT-alnica je kriva, da sem začela pisati blog. Pravzaprav ste z mano oziroma bi mogoče morala reči, da sem jaz z vami, od mojega začetka ustvarjanja.
    Želim vam še mnogo let, še več izzivov in še mnogo mnogo več ustvajanja.
    Vse dobro!

    OdgovoriIzbriši
  26. Vse najboljše za 5 svečk najboljšemu slovenskemu blogu ustvarjalk. Zelo rada se udeležujem natečajev če mi le čas dopušča. Punce le tako naprej in iskrene čestitke za nabor tem.

    OdgovoriIzbriši
  27. Oprosti Polona S. ker nisem komentirala tvoje policijske kape ampak nimam FB. Čudovita ideja.

    OdgovoriIzbriši
  28. CRAFT-alnica Vse najboljše za 5. svečko! Z veseljem sem se udeležila tega ustvarjalnega praznovanja in že hitim pokukat h ostalim puncam! ;)

    OdgovoriIzbriši
  29. Miranda Lesjak, žal nisem mogla pustiti komentarja na FB, pa ti tukaj povem, da se mi zdi tvoja škatlica-voščilnica čudovita! Res en lep spomin za 10-letnico!

    OdgovoriIzbriši
  30. Čestitke za čudovitih 5 let in havala za vse ponujene izzive in priložnosti, da se nekaj novega naučimo; se opomnimo, da morda nekaj že znamo, pa smo samo pozabile; da redno spravljate naše možgančke na telovadbo in nam z zanimivimi izzivi ponudite priložnost, da pokukamo v vode, kjer morda sicer ne bi plavale.

    OdgovoriIzbriši
  31. Tudi jaz puščam sporočilo za Mirando Lesjak... čudovita škatlica, predvsem uporabna ;9

    OdgovoriIzbriši
  32. Se mi zdi, da tukaj še nisem pustila sporočila, ojej :( ... Prejmita najlepše čestitke tudi od mene! Hvala, da nam CRAFT-alnica ponuja take izzive, ki se jih z veseljem udeležujem vedno znova. Komaj čakam naslednjega ;) Še enkrat ČESTITKE in uspešno ustvarjanje še naprej!

    Hkrati ga puščam še za Mirando Lesjak: čudovita škatlica, vedno idealna in všečna za darilo!

    OdgovoriIzbriši
  33. Ker ne FB pri Mirandi Lesjak ne morem pustiti komentarja, naj tukaj pohvalim njeno škatlico. Je čisto v mojih barvnih kombinacijah.

    OdgovoriIzbriši
  34. Punce zlate, hvala vsem za lepe komentarje! me pa res zanima kako da ne morete komentirati na fb. v čem je problem? Sem jaz kaj narobe naredila? Hvala in lepo "praznujte" še naprej ;)

    OdgovoriIzbriši
  35. Miranda ne vem, piše da je public shared pa vendar ne gre..

    OdgovoriIzbriši
  36. Prisrčne čestitke za pet bogatih let izzivov in ustvarjanja. Vsem v timu (bivšim, sedanjim in bodočim sodelavkam) HVALA za vaš trud. Zelo prijetno in zabavno je imeti blog izzivov v slovenščini. Kličem vam še na mnoga ustvarjalna leta.

    OdgovoriIzbriši
  37. Evo, pa se še jaz prijavljam, zadnje minute :) Zdaj mi ostane še da si pogledam vse, kar ste punce ustvarile. Hvala za ta simpatičen blog hop in vse najboljše še enkrat :)

    OdgovoriIzbriši
  38. Čestitke ob 5. obletnici in hvala za vse izzive! :)

    OdgovoriIzbriši
  39. Po dolgem času sodelujem v craft-alnici :) Že nestrpno pričakujem povratne informacije :))) Hvala za super izziv in MS.JAGODA hvala za sponzorstvo :) Sedaj imam še daljši wish list :)

    OdgovoriIzbriši
  40. Tudi jaz žal nisem mogla komentirati pri Mirandi Lesjak na FB, zato naj tukaj napišem, da je naredila resnično lepo škatlico.
    Na mojalbum.si pa so moji komentarji objavljeni pod imenom "blueskies".

    OdgovoriIzbriši
  41. Čestitke za prvih pet. Nevem , če lahko komentiram vse ki imajo izdelke na facebooku, saj ga sama nimam. Naredile ste zelo lepe izdelke.

    OdgovoriIzbriši
  42. Še to, v mojem albumu so komentarji pod nickom renata69.

    OdgovoriIzbriši
  43. Ja, tole s temi različnimi računi vse povsod je res zapleteno v današnjem svetu....

    Še komentar za Mirando Lesjak: škatlica je super. Upam, da bo čez 50 let bogata zakladnica spominov.


    Pa še moje uporabniško ime na mojalbum: anasa

    Punce: super ste.

    OdgovoriIzbriši
  44. Jaz pa bi res lepo prosila, če bi bila oproščena nadaljnjih komentarjev ustvarjalk, ki v zadnjem hipu lovijo izziv. Namreč, smo že na poti na morje, komentirala sem še 30. ustvarjalko, zdaj pa vas "žal" zapuščam. Ostalim, če bodo še katere bom z veseljem pustila komentar, ko se vrnem iz dopusta. Do takrat pa imejte se super, jaz bom svoje ustvarjalne (za)misli zapisovala ob valovih ;)

    OdgovoriIzbriši
  45. Ker nimam FB in edino Poloni S. in Mirandi Lesjak nisem mogla komentirati, naj tu pohvalim njuna izdelka.
    Polona, kapa je fantastična, res dobra ideja in izvedba.
    Miranda, tvoja škatlica je krasna in bo Neni lep spomin.

    OdgovoriIzbriši
  46. Dekleta, saj smo rekle, da če nimate FBja, Mojega Albuma, ... da ni potrebno komentirati :-))
    Ali če ne morete, tako kot se dogaja pri Mirandi, kajti tudi jaz ji ne morem oddati komentar, pa ne vem zakaj.
    Je pa lepo, ko vidim, da ste resne in zagrete .-)
    Hvala Vam ... presenetile ste!

    OdgovoriIzbriši
  47. Žal Miranda Lesjak tudi jaz nisem mogla pustiti komentarja na FB, bom pa tukaj pustila komentar! Škatlica je čudovita in tako bogato okrašena ;) si prava mojstrica, bravo

    OdgovoriIzbriši
  48. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  49. Nikakor mi ne uspe napisati komentarja pri Mirandi Lesjak. Napisala sem sporočilo, ampak vidim, da ni objavljeno... Očitno bo morala pojesti še veliko žgancev, predno bom pogruntala FB. :-))

    OdgovoriIzbriši
  50. torej, še enkrat čestitke in hvala za petletko vsem ustvarjalkam in moderatorkam na craft-alnici, res vsaka čast in veliko izzivov še naprej želim!
    zdaj pa še komentiranje - na mojem albumu sem komentirala kot bibii, ker pa nisem mogla pustiti komentarja pri mirandi lesjak, keti's projects, poloni s. in keltiki, pa tukaj izražam vse pohvale in občudovanje nad izvirnimi idejami!

    OdgovoriIzbriši
  51. Draga dekleta, hvala , da ste se v tako velikem številu odzvale na naše praznovanje 5 rojstnega dne. Z Andrejo sva presrečni, ker ste bile tako številčne pri ustvarjanju in zagrete za komentiranje.
    Hvala, za vse tople besede namenje naši Craft-alnici, obljubiva, da se bova trudili še naprej, saj pri tem neskončno uživava.
    Hvala vsem; Lili

    Ps. Miranda, tvoja škatlica je božanska, škoda le, da pod njo ne moremo pustiti komentarja.

    OdgovoriIzbriši