sreda, 13. maj 2015

Izziv #134: SVETI ZAKRAMENT

Prav lepo pozdravljeni!
Hvala vam za vseh 41 čudovitih izdelkov prejšnjega izziva.
Krasne ste bile.



V tokratnem izzivu bom ustvarjali za pomembne "svete" dogodke v otroškem življenju, zato se izziv imenuje

SVETI  ZAKRAMENT

Izdelki, ki jih boste naredili, naj bodo namenjeni enemu od svetih zakramentov, in sicer: Sveti krst ali Sveto obhajilo ali Sveta birma.



SPONZOR MESECA MAJA
je spletna trgovina 
Najlepši par je slovenska blagovna znamka štampiljk, rezalnih šablon in po novem tudi plastičnih šablon. 
V spletni trgovini lahko pogledate, kaj vse sem oblikovala za vas, na blogu in Facebooku pa lahko vidite Najlepši par "v akciji" :-) 
Prisrčno vabljeni! 

Vaš trud bo tudi tokrat nagrajen. Najlepši par vsem iz TOP3 podarja naslednjo nagrado : 


Nagrada za prvo naključno izžrebano sodelujočo, ki jo podarja
"generalna" MAVELU  je 



Nagrada za drugo naključno izžrebano sodelujočo, ki jo podarja
"generalni"  USTVARJALNI DOTIK  je:



Ne pozabite, da lahko na en izziv prijavite kar TRI nove izdelke in si tako povečate možnost nagrade.
Čas za prijavo se izteče v 
torek, 26. maja 2015, ob 23.55




V mesecu maju z nama kot gostja ustvarja: 
ZVONKA z ustvarjanjem po svoje



Izdelek je pripravil tudi mesečni sponzor
NAJLEPŠI PAR

 









2 komentarja:

  1. Kako krasen izziv! Jaz, svetovni prvak v neumnostih, pa sem že včeraj zvečer na svojem blogu objavila moje čestitke za obhajilo... in "zluftala" izziv... :-(

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz.hahaha Me pa še nekaj čaka, tako, da mi izziv nebi smel uiti.

    OdgovoriIzbriši