sreda, 5. avgust 2015

Izziv #140: KARKOLI


Prav lepo pozdravljeni!
Hvala vam za vseh 59 čudovitih izdelkov prejšnjega izziva.
Krasne ste bile.



Tokratni izziv smo poimenovale
KARKOLI
saj smo se zaradi časa dopustov odločile, da je za prijavo na izziv primerno čisto vse, kar še nismo videli :)



SPONZOR MESECA AVGUSTA
je spletna trgovina
Moje ime je Tina.. Nekateri me mogoče poznate kot Tinchy (http://www.tinchyustvarja.blogspot.com)..
S papirčkanjem sem se začela ukvarjati leta 2011 in od takrat preprosto ne morem nehati..
Craft Heaven Shop (www.craftheaven-shop.com) je uresničitev mojih sanj..
To je moj mali raj, kjer lahko najdete vse tisto, česar se pri nas dolga leta ni dalo dobiti..
Za nami je šele 6 mesecev poslovanja, vendar verjamem, da bo počasi to postala postojanka za vse tiste, ki tako kot jaz ljubijo čudovite in kvalitetne papirje, Magnolia štampiljke in šablone, papirnate rožice, prtičke, čipke, trakove, kovinske obeske in vse ostalo, kar se pritiče vintage in shabby chic stilu..
Vabim vas, da obiščete tudi našo FB stran (https://www.facebook.com/CraftHeavenShop) in blog (http://craftheaven-shop.blogspot.com/), kjer vas bomo skušali navdihniti z vedno novimi idejami in izdelki..

Vaš trud bo tudi tokrat nagrajen. CRAFT HEAVEN vsem trem iz TOP3 podarja naslednjo nagrado:


Nagrada za prvo naključno izžrebano sodelujočo, ki jo podarja
"generalna" MAVELU  je tokrat


Nagrada za drugo naključno izžrebano sodelujočo, ki jo podarja
"generalni"  USTVARJALNI DOTIK  je:

 
Ne pozabite, da lahko na en izziv prijavite kar TRI nove izdelke in si tako povečate možnost nagrade.
Čas za prijavo se izteče v 
torek, 18. avgusta 2015, ob 23.55


V mesecu avgustu z nama kot gostja ustvarja:








1 komentar:

  1. Čudoviti izdelki dame :-D Hvala za še en super izziv in čudovite nagrade. :-D

    OdgovoriIzbriši