sreda, 16. avgust 2017

TOP3 191. izziva


Po mnenju ustvarjalnega tima CRAFT-alnice so se v



191. izzivu KUVERTA




najbolj kreativno izrazile



Majda



Urškine čestitke



Nataša



ČESTITKE VSEM TREM!!!
Na svoj blog lahko dodate slikico TOP3, pod njo pa vpišete mesec, 
v katerem ste TOP3 osvojile. 

Trgovina
USTVARJALNI DOTIK
vsem trem podarja naslednjo nagrado:
Prav tako pa nagrado dobi tudi ena naključno izžrebana in to je .....

Oldpunca , ČESTITAMO!!!




Nagrajenke!


Z  E-naslova, ki ste ga navedle ob prijavi na izziv,

se nam oglasite v CRAFT-alnici: craft.alnica@gmail.com.

Časa imate teden dni, torej do objave novega izziva.

Odpišemo vam, ko se oglasite vse štiri.

3 komentarji:

  1. Kako lepooooooo - ponovno ste me izvabile iz moje udobne cone, zbudile moj ustvarjalni nemir in jaz ponovno znam nekaj novega :-) Hvala za navdih, potrditev in Ustvarjalnemu dotiku za nagrado. Vsem ostalim dobitnicam pa čestitke iz srca, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. vse so zelooo lepe...upam, da tudi meni kdaj uspe kaj tako čudovitega

    OdgovoriIzbriši