sreda, 11. oktober 2017

TOP3 195. izziva


Po mnenju ustvarjalnega tima CRAFT-alnice so se v



195. izziva VZOREC




najbolj kreativno izrazile



Oldpunca



N-Eva



Nataša Š.




ČESTITKE VSEM TREM!!!
Na svoj blog lahko dodate slikico TOP3, pod njo pa vpišete mesec, 
v katerem ste TOP3 osvojile. 

Trgovina
DARILNICA KLAVDIJA
vsem trem podarja naslednjo nagrado:

Prav tako pa darilni bon dobi tudi ena naključno izžrebana in to je .....

*Tamara* , ČESTITAMO!!!




Nagrajenke!


Z  E-naslova, ki ste ga navedle ob prijavi na izziv,

se nam oglasite v CRAFT-alnici: craft.alnica@gmail.com.

Časa imate teden dni, torej do objave novega izziva.

Odpišemo vam, ko se oglasite vse štiri.

9 komentarjev:

  1. No, evo, Sonja....ti mi pa nisi verjela, ko sem napisala, da je zmagovalna!!!! Čestitke vsem.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke vsem, Sonja ti pa res zaslužiš prvo nagrado, saj si fenomenalno prenesla potko na voščilnico:). LP Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala za priznanje. :-) Veliko mi pomeni. Čestitke Nevi in Nataši za TOP3 in Tamari za srečo pri žrebu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Najlepša hvala!! In čestitke Sonji, Nevi in Tamari! Lp, Nataša

    OdgovoriIzbriši
  5. Super izbor. Sonja tvoja mi je takoj padla v oči ;-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala vam za izbor moje voščilnice med top3. Čestitke tudi z moje strani Sonji,Nataši in Tamari :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Oooooo kakšno presenečenje, hvala 😉
    Čestitke vsem,super ste.
    Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši