sreda, 6. junij 2018

TOP3 211. izziva


Po mnenju ustvarjalnega tima CRAFT-alnice so se v



211. izzivu TIC - TAC - TOE




najbolj kreativno izrazile



treebug



Od MeNe Za TeBe



Oldpunca



ČESTITKE VSEM TREM!!!
Na svoj blog lahko dodate slikico TOP3, pod njo pa vpišete mesec, 
v katerem ste TOP3 osvojile. 






Naključno izžrebani, ki prejmeta nagrado trgovine
PINK AND PAPER


pa sta:



Majda



ČESTITAMO!!!




Nagrajenke!


Z  E-naslova, ki ste ga navedle ob prijavi na izziv,

se nam oglasite v CRAFT-alnici: craft.alnica@gmail.com.

Časa imate teden dni, torej do objave novega izziva.

Odpišemo vam, ko se oglasita obe nagrajenki.

8 komentarjev:

  1. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. no, da me ni kap zdajle - hvala lepa in čestitke vsem ostalim!

      Izbriši
  2. Hvala za priznanje mojemu izdelku. :-) Čestitke vsem ostalim!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvalaaa :-) Vidim, da je danes moj srečni dan!
    Čestitke Tini, Jerneji in Sonji, prepričana pa sem, da je Valerija srečna kot sem sama :-)
    Prijazen pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Iiii, seveda tudi jaz, vesela kot marela :) Čestitke vsem ostalim.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala za izobr - očitno bo ta deževen dan lep :). Čestitke tudi vsem ostalim izbrankam :)!

    OdgovoriIzbriši