sreda, 10. oktober 2018

TOP3 220. izziva


Po mnenju ustvarjalnega tima CRAFT-alnice so se v



220. izzivu BARVE JESENI



najbolj kreativno izrazile



Majda



helenitinedrobnarije






ČESTITKE VSEM TREM!!!
Na svoj blog lahko dodate slikico TOP3, pod njo pa vpišete mesec, 
v katerem ste TOP3 osvojile. 






Naključno izžrebani, ki prejmeta nagrado trgovine


pa sta:







in


Kaja V



ČESTITAMO!!!




Nagrajenke!


Z  E-naslova, ki ste ga navedle ob prijavi na izziv,

se nam oglasite v CRAFT-alnici: craft.alnica@gmail.com.

Časa imate teden dni, torej do objave novega izziva.

Odpišemo vam, ko se oglasita obe nagrajenki.

3 komentarji:

  1. Hvaaaaala - tako zelo ste mi polepšale današnji dan :-) Kadar nekaj ustvarjaš s prav posebnim veseljem, kot sem jaz jesensko voščilnico za mojo srčno nečakinjo, potem pa se dotakne tudi drugih, je to resnično izjemen občutek - sreča na kvadrat, ne, še več!!!
    Čestitke Heleni in Andrejki - v imenitni družbi sem se znašla :-)
    Kaja in Marija - vama pa veliko užitkov v ustvarjanju!!!
    Naj bo tudi vaš dan, kot moj, s sončkom obsijan, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooo presenečena, navdušena, vesela😀😀,hvala za priznanje. Čestitke Majdi, Heleni, Mariji in Kaji. Lep pozdrav Andreja


    OdgovoriIzbriši
  3. Oooo kako lepo presenečenje. Da sem bila naključno izžrebana se je zgodilo prvič. Res sem vesela. Čestitke tudi vsem ostalim nagrajenkam.

    OdgovoriIzbriši