sreda, 15. maj 2019

TOP3 234. izziva


Hvala vsem za prijave na 



234. izziv ČIPKA



Po mnenju ustvarjalnega tima CRAFT-alnice Gostjo 
so se najbolj kreativno izrazile



Narobe hiša



Od MeNe Za TeBe



Ma-Mi



ČESTITKE VSEM TREM!!!
Na svoj blog lahko dodate slikico TOP3, pod njo pa vpišete mesec, 
v katerem ste TOP3 osvojile. 




1. naključno izžrebana, ki prejme 3 digi štampiljke
A Day For Daisies
je:
N-Eva



2. naključno izžrebana, ki prejme 3 digi štampiljke
A Day For Daisies
 je:
Zvonka




ČESTITAMO!!!




Nagrajenke!


Z  E-naslova, ki ste ga navedle ob prijavi na izziv,

se nam oglasite v CRAFT-alnici: craft.alnica@gmail.com.

Časa imate teden dni, torej do objave novega izziva.

Odpišemo vam, ko se oglasita obe nagrajenki.

5 komentarjev:

  1. Hvala DT ekipi za izbor med TOP 3 in čestitke vsem ostalim nagrajenkam :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke vsem! Čudoviti izdelki.

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj hvala, da ste me izžrebale za prekrasno nagrado....obožujem ADFD motive...Čestitke tudi Zvonki in ostalim nagrajenkam za top3.

    OdgovoriIzbriši
  4. Najlepša hvala za TOP 3! Na ta dosežek sem pa prav ponosna, saj je čipka material izven mojega območja udobja.
    Čestitke tudi ostalim nagrajenkam.

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj, pozabila sem se takoj pofočkati. Hvala za srečen žreb in čestitke vsem ostalim.

    OdgovoriIzbriši