sreda, 17. julij 2019

Izziv #240: BARVE


Prav lepo pozdravljene! 
Hvala vam za vse prijave na prejšnji izziv. 
Lepo ste ustvarjale.



Temo novega izziva je izbrala ANDREJA L in se imenuje

BARVE

Naredite izdelek in uporabite barve iz spodnje slike:
bela,  ciklamna,  zelena



SPONZOR MESECA JULIJA
je spletna trgovina
FRÄULEIN Erdbeerli
 
Pozdravljeni, moje ime je Martina in živim zelo blizu Slovenije, v enem mojih najljubših krajev za obisk, v Celovcu. Imam globoko povezavo s Slovenijo, zato sem vesela, da sem lahko del CRAFT-alnice v mesecu aprilu. Sem Stampin 'Up! demonstrator že približno 4 leta. Všeč mi je ustvarjanje s Stampin 'Up!, ki mi omogoča dodaten zaslužek. Stampin 'Up! ponuja široko paleto izdelkov, ampak tisto, kar mi je najbolj všeč je, da se vse ujema! Naša barvna družina je tako lepa in pri nas lahko dobite papir, črnilo, trakove, okraske, ... v vseh 50 odtenkih Stampin 'Up! Rada imam svojo službo. 
Če želite preveriti trenutne izdelke, preprosto skočite na moj blog, kjer obstaja povezava do katalogov! Mimogrede, ponujam zelo nizke stroške dostave. Kontaktirajte me, če vas zanimajo naši izdelki! Tukaj je povezava do mojega spletnega dnevnika: http://www.fraeuleinerdbeerli.at/ 
Hkrati pa sporočam, da bo vsako NAROČILO, ki ga bom prejela iz SLOVENIJE v JULIJU imelo BREZPLAČNO DOSTAVO in 5 € POPUSTA na skupni znesek! Vse kar morate storiti je, da zapišete kodo:  "Craft Alnica". Naročite lahko preprosto tako, da mi pošljete e-pošto. Povežite se tudi s trenutnim katalogom.



Vaš trud bo tudi tokrat nagrajen in sicer bosta dve naključno izžrebani prejeli naslednjo nagrado trgovine




Ekipa CRAFT-alnice bo izbrala tudi TOP3, jih objavila v zmagovalni objavi ter jim podelila značko TOP3.




Sedaj si pa oglejte kaj smo vam pripravile na ogled:


Julijska gostja
Katja
ki ustvarja s sponzorskim materialom



Izdelek je pripravil tudi mesečni sponzor
 FRÄULEIN Erdbeerli



GOGA


  






1. Prijavite lahko 3 svoje izdelke.
2. Izdelek mora biti nov in še ne objavljen.
3. Na izdelku mora biti  poudarek na temi izziva 
oz. tema mora biti osrednji del. 
4. Naš izziv lahko kombinirate s katerimkoli drugim tujim izzivom.
5. Prijava naj bo z direktno povezavo do izdelka.
6. V objavi dodajte povezavo do našega izziva.
Čas za prijavo se izteče v torek, 30. julija 2019, ob 23.55


You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

Ni komentarjev:

Objavite komentar