sreda, 10. junij 2020

TOP3 261. izziva


Hvala vsem za prijave na


261. izziv POZITIV + NEGATIV


Po mnenju ustvarjalnega tima CRAFT-alnice Gostjo 
so se najbolj kreativno izrazile



Valerija



Oldpunca


Ma-Mi



ČESTITKE VSEM TREM!!!
Na svoj blog lahko dodate slikico TOP3, pod njo pa vpišete mesec, 
v katerem ste TOP3 osvojile. 





Naključno izžrebani, ki prejmeta paket presenečenja trgovine
pa sta:


Valerija


in

Majda



ČESTITAMO!!!




Nagrajenke!


Z  E-naslova, ki ste ga navedle ob prijavi na izziv,

se nam oglasite v CRAFT-alnici: craft.alnica@gmail.com.

Časa imate teden dni, torej do objave novega izziva.

Odpišemo vam, ko se oglasita obe nagrajenki.

4 komentarji:

  1. Hvala za priznanje mojima voščilnicama. Čestitke Valeriji in Ma-Mi za top 3 ter obema nagrajenkama.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo, zelo sem vesela, da vidim svoji voščilnici med Top 3. Hvala vam tudi za srečno roko pri žrebu.
    Čestitke tudi vsem ostalim.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala za srečno roko pri žrebu, prepričana sem, da bova obe z Valerijo uživali v uporabi novega materiala :-)
    Top trem mojstricam pa iskrene čestitke :-)

    Prijazen pozdravček vsem, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Z malo zamude, a vseeno iz srca se vam zahvaljujem za izbor med Top 3. Čestitke tudi Oldpunci in Valeriji za prekrasna para voščilnic ter srečnima izžrebankama.
    Lep dan
    Maja

    OdgovoriIzbriši